דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא מחפשים עבודה? משלמים לכם כדי להתראיין 

מאת    [ 07/02/2008 ]

מילים במאמר: 638   [ נצפה 3887 פעמים ]

עובדי היי טק? שמחים במקום העבודה? אתר חדש משלם לכם כסף על כל ראיון עבודה.

כולנו רוצים להתקדם בקריירה ולהעלות את המשכורת. כמובן - אפשר להעלות את משכורת גם בתוך הארגון, אבל הדרך הכי טובה להעלות את משכורת כשכיר זה לעבור לחברה אחרת. הדרך השנייה הכי טובה להעלות משכורת זה להשתמש בהצעה המתחרה כדי להעלות את משכורת בחברה הנוכחית. לבקש העלאה מהמעסיק זו רק הדרך השלישית מבחינת כמות ההעלאה שתקבלו.

אבל - למי יש זמן לחפש עבודה? אם אתם עובדים, חיפוש עבודה פעיל זה טרטור לא קטן. לקרוא מודעות לוח דרושים, להתקשר לחברות, לסנן מודעות רלוונטיות, וגם לעשות את זה בחשאי, כדי שהנושא לא ידלוף למקום העבודה הנוכחי. עד עכשיו, כדי לעשות את זה בלו"ז סביר, הכי כדאי היה לגשת לחברת כח אדם כדי שתעשה זאת עבורכם. חברת כח אדם גובה כסף על השירות - סד"ג של חודש משכורת.

האם לא עדיף, במקום זאת - לתתת להצעות להגיע אליכם? ועוד לקבל כסף כדי להתראיין?

הייתכן? ובכן כן! חוקי, חיוני ומשתלם, לכם וגם למעסיק העתידי! לאחרונה הצטרפתי לשירות אינטרנט חדש - Notchup - הנמצא כרגע בגירסת ביתא פרטית - שמאפשר לכם בדיוק את זה. תוכלו לקבוע את הסכום שאתם גובים על ראיון עבודה, או להשתמש בהמלצת המערכת - בהתאם להתמחותכם ולכמות הנסיון המקצועי שלכם. על ראיון עבודה ממוצע בארה"ב המערכת ממליצה על 500$. ואם צריך עשרה ראיונות כדי למצוא עבודה חדשה? הסכומים מצטברים!

זה משתלם גם למעסיק, כי הוא חוסך את דמי התיווך של ציידי הראשים וחברות כח האדם.

חבל על השעות האינסופיות שרציתם לבלות בעיון במודעות דרושים, בחיפוש דרושים לעבודה בגוגל, בעיון בלוח דרושים חיפה או צפון, נתניה או באר שבע, רחובות או נס ציונה, ראשון לציון או פתח תקווה, אשדוד או אילת, לוח דרושים ידיעות או מעריב דרושים, לוחות דרושים בחינם או דרושים חו"ל. חסל סדר הזמן שביליתם בחיפוש מודעות דרושים בכירים, בשיטוט באתרי אינטל דרושים. אם אתם מקצוענים לא שם כדאי למקד את המאמצים.

את העבודה הכי טובה מקבלים דרך חברים. החברים יודעים על עבודה הרבה לפני שמוציאים אותה החוצה דרך מודעת דרושים. אם אתם עובדי היי-טק הדרך הכי טובה לאתר חברים זה LinkedIn (מומלץ כמובן גם לאתר חברים דרך ב-Facebook או רשתות חברתיות אחרות, הקשורות למקצוע שבו אתם עובדים). ועכשיו - שירות ה-NotchUp נותן מינוף חדש ל-LinkedIn, מינוף שאין כדוגמתו.

השירות מיועד למגזר העסקי, שבו יש חשיבות עצומה להתמחות הספציפית שלכם. הוא כרגע רק באנגלית ולכן אינו מיועד עבור ברמנים או מלצרים, עובדי הוראה או אנשי חינוך, מטפלים, נהגים או מזכירות, מתמחים או טבחים, מאבטחים או שליחים, נערים או סטודנטים, גרפיקאים, עובדים סוציאליים או אנשי הנהלת חשבונות. הוא מיועד יותר יותר עבור מנהלים, אנשי היי-טק, ותפקידים בכירים אחרים. סביר שחברות הייטק כמו אינטל תשתמשנה בו לפני אל-על, סלקום או פלאפון. אבל מי יודע? כשמדובר על תפקידים בכירים כגון שיווק או כלכלה, אני מצפה שגם חברות שאינן חברות היי-טק יתחילו להשתמש בו. יותר יותר ארגונים, גם בארץ, יגלו את יתרונות יתחילו להשתמש בשירות החדש. כל הכבוד על היוזמה.

NotchUp היא דרך חדשה לנהל את הקריירה שלכם. אתר דרושים ייחודי בין כל אתרי הדרושים. במקום למיין מאות מועמדים, Notchup מאפשר למעסיקים למצוא אתכם ולשלכם לכם כדי להתראיין למשרות הזמינות. ההצרפות 100% חינם.

יש שתי דרכים להיות חבר ב-Notchup - או שאתם יכולים להגיש מועמדות לכניסה ולחכות להתקבל, או שאתם יכולים להיות מוזמנים על ידי חבר בקהילה ולהתחיל להשתמש ב-Notchup מיידית בלי להגיש בקשה.

Notchup מתפשט כמו אש בשדה קוצים. בשבוע אחד קיבלתי ארבע הזמנות מארבעה מחברי. שלחו לי מייל וקבלו ממני הזמנה אישית לתכנית הביתא של האתר. אם תהיו זריזים תוכלו להיות הראשונים וגם להרויח כסף נוסף אם תזמינו את חבריכם לאתר (10% מהכסף שהם יקבלו על ראיון למשך שנה).

ייקח זמן עד שזה יתפוס, אבל כדאי להירשם עכשיו כדי להצטרף ראשונים למאגר ולתת לכם יתרון יחסי. לבעלי פרופיל ב-Linkedin, לוקח פחות מחמש דקות להרשם וליצור פרופיל Notchup. השירות מתחבר לפרופיל ה-LinkedIn שלכם ושואב משם את כל הפרטים הרלוונטיים. ואם אין לכם כזה פרופיל? אז עכשיו הזמן למלא אותו, לפני ההשקה הרשמית של האתר ב-15 לפברואר.

אמנון
אמנון-מאיר לבב - הוא יועץ למדיה דיגיטלית, העובד מהבית. אמנון כתב את "דולפין היי-טק" - מדריך לעבודה בריאה מהבית בעידן הדיגיטלי וכן אתרים נוספים העוסקים באורח חיים טבעי, באפקטיביות אישית ובאקולוגיה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב